כרטיסי אשראי – למה משתלם להחזיק יותר מכרטיס אחד ואיך בוחרים את הכרטיסים הנכונים?

תוכן עניינים

בעידן של היום, מאוד קשה, עד בלתי אפשרי, להסתדר בלי כרטיס אשראי. יותר ויותר עסקים בכל רחבי העולם בוחרים להפסיק ולהשתמש במזומן ולקבל כסף מהלקוחות שלהם אך ורק בעזרת כרטיס אשראי. לכך יש להוסיף את העסקאות באינטרנט אשר מתאפשרות אך ורק באמצעות כרטיסים, וכן עסקאות גדולות שניתנות לביצוע רק בצורה כזו.

ההחלטה להפסיק להשתמש במזומן או להפחית את השימוש בו לטובת כרטיסי אשראי, נובעת משתי סיבות עיקריות: הראשונה, זה הרבה יותר נוח, פשוט, זמין ובעיקר הרבה יותר מדויק ושקוף. שנית, מדינות מעודדות היום שימוש בכרטיסי אשראי על פני שימוש במזומן, בשביל להפחית את ההון השחור (ההון שאיננו מדווח למס הכנסה).

לכן, זה טבעי שכל אחד ואחת מאיתנו צריכים להחזיק כרטיסי אשראי שיאפשרו לו לבצע עסקאות שונות, בארץ ובעולם. רוב האנשים מחזיקים כרטיס אשראי אחד, אך ישנם רבים הבוחרים להחזיק יותר מכרטיס אחד.

מדוע משתלם להחזיק יותר מכרטיס אחד?

לפני שנסביר למה משתלם להחזיק יותר מכרטיס אשראי אחד, חשוב להדגיש, על כל כרטיס שנמצא ברשותנו אנחנו משלמים. כל חברה גובה מאיתנו דמי שימוש בכרטיס. יחד עם זאת, אנחנו יכולים להגיע איתה להסכמות לגבי הסכומים שנשלם, כך שנוכל להפחית באופן משמעותי את העלויות וליהנות מהכרטיסים בתנאים משתלמים.

ישנן מספר סיבות מדוע משתלם לנו להחזיק יותר מכרטיס אשראי אחד, הנה כמה דוגמאות לכך:

ראשית, אם הכרטיס נאבד, נגנב או כל דבר אחר, אזי שאנחנו יכולים להשתמש בכרטיס אחר ולא נמצא את עצמנו תקועים ללא אפשרות לשלם עבור עסקאות שנרצה לבצע.

שנית, לכל כרטיס יש מסגרת אשראי מסוימת שאסור לנו לעבור אותה. אם אנחנו מחזיקים ברשותנו מספר כרטיסים, הרי שנוכל ליהנות ממסגרות שונות בכל כרטיס.

שלישית, לכל כרטיס יש תנאים שונים, בין אם זה ביחס לעסקאות בארץ ובין אם זה ביחס לעסקאות בחו"ל. ישנם כרטיסים, לדוגמא, שהתשלום מתבצע באופן מיידי, בעוד במקרים אחרים התשלום מתבצע במועד מסוים או אפילו מתחלק למספר תשלומים מבלי שנצטרך לבקש זאת.

איך בוחרים את הכרטיס הנכון

על פניו, אנחנו נרצה ונוכל לבחור את הכרטיס הרלוונטי עבורנו על פי סוג החשבון שעומד לרשותנו ומצבנו הכלכלי. יחד עם זאת, אנחנו בהחלט יכולים לבדוק מה התנאים של כל כרטיס ולראות האם משתלם לנו להשתמש בו.

למשל, מה מסגרת האשראי שהוא מציע לנו, מה הריביות והעמלות שנידרש לשלם, אילו הטבות נוכל לקבל בעת השימוש בכרטיס, ועוד שורה ארוכה של תנאים שיכולים להקל עלינו. רצוי מאוד, שמעת לעת אנחנו נבדוק עם חברת האשראי, אילו כרטיסים חדשים יצאו לשוק ומה הם מציעים לנו. אז ייתכן שנגלה כרטיסים שיכולים להתאים לנו יותר מאלה שאנחנו מחזיקים ברשותנו.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

פעילויות ואטרקציות חינוכיות לילדים ובני נוער

בקצב החיים המהיר של היום בו הלמידה איננה יודעת גבולות, פעילויות חינוכיות לילדים ובני נוער הפכו לחוויות הכרחיות שאינן צריכות להיעשות רק במסגרת בית הספר. פעילויות ייחודיות אלו מציעות הזדמנויות נהדרות וחשובות לילדים כדי לחקור, לגלות ולהתחבר לעולם הסובב אותם בדרכים משמעותיות.

הצגות ילדים
5 רעיונות מעולים לפעילויות עם הילדים

 לבלות זמן איכות עם הילדים זה אחד הדברים החשובים והמהנים ביותר עבור הורים. אם אתם מחפשים רעיונות מקוריים ומלהיבים לפעילויות משותפות, הנה 5 הצעות נהדרות: