מתכננים לטוס לברלין? הכירו את העיר!

תוכן עניינים

ברלין היא עיר של ניגודים רבים, עם אווירה חדשה ומרגשת, וסצנת אמנות מדהימה. זוהי אחת הערים התוססות ביותר באירופה. יש הרבה דברים לעשות בברלין. אתה יכול לבקר באנדרטת חומת ברלין או בטופוגרפיה של הטרור. תוכלו גם ליהנות מבילוי לילי ב-Berghain, אחד ממועדוני הלילה הטובים בעולם.

ברלין

ברלין היא עיר שיש לה הרבה מה להציע. יש הרבה דברים לעשות, ואתה יכול בקלות למצוא משהו שמעניין אותך. ברלין היא עיר עם שפע של מראות וקולות. זה ביתם של כמה מהמוזיאונים הפופולריים ביותר בגרמניה, כמו גם גלריות ותיאטראות רבים. בנוסף, ברלין מציעה חיי לילה מצוינים. מועדוני הלילה כאן תוססים ותוססים, כך שהוא מושלם למי שרוצה להשתחרר בסוף השבוע. ברלין היא עיר בגרמניה. זוהי בירת המדינה ואוכלוסייתה מונה 3.5 מיליון איש. ברלין היא מקום של ניגודים עם מבנים ישנים וחדשים, פארקים, מוזיאונים וגלריות. תמצאו כאן תרבויות רבות ושונות כמו קהילות טורקיות, פולניות, אפריקאיות והודיות. ברלין חולקה למחוזות הנקראים רובעים. הרובעים מחולקים למחוזות קטנים יותר או שכונות בשם "Stadtteile".

האטרקציות התיירותיות בברלין הן: שער ברנדנבורג (ציון הדרך המפורסם ביותר של גרמניה), הרייכסטאג (בניין הפרלמנט הגרמני), אנדרטת זכר ליהודי אירופה שנרצחו (אנדרטת זיכרון לנרצחי גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה), אנדרטת חומת ברלין (אנדרטת זיכרון לאלה שמתו בניסיון לברוח ממזרח ברלין במהלך המלחמה הקרה), מוזיאון צ'קפוינט צ'רלי (מוזיאון על המלחמה הקרה).

הכירו את ברלין

ברלין היא עיר של ניגודים, עם תרבות והיסטוריה עשירה, ואוכלוסיה מגוונת. ברלין היא עיר הבירה של גרמניה. היא נוסדה בשנת 1348 תחת שלטונו של המלך פרידריך השני. ברלין מחולקת לשני חלקים מאז 1961. מערב ברלין נשלטה על ידי כוחות בעלות הברית, בעוד שמזרח ברלין הייתה שייכת לברית המועצות. חטיבה זו בוטלה ב-1990 והעיר כולה שוב הפכה לחלק מגרמניה. אוכלוסיית ברלין מונה 3 מיליון נפשות, כאשר כ-4% הם זרים המגיעים ברובם ממדינות אירופה. שיעור האבטלה בעיר זו הוא 7%. ברלין נודעה כאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה בשל התרבות וההיסטוריה העשירה שלה, שניתן לראות בכל רחבי הארכיטקטורה שלה וציוני דרך כמו שער ברנדנבורג או בניין הרייכסטאג (המכיל את הפרלמנט הגרמני).

ברלין היא עיר שעברה שינויים רבים מאז נפילת חומת ברלין. זה הפך לנקודה חמה עבור תיירים ומקומיים כאחד, עם אנשים רבים שמטיילים בברלין למטרות פנאי ועסקים. ברלין היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה, עם למעלה מחמישה מיליון מבקרים בינלאומיים בשנה. ישנן סיבות רבות לטייל בברלין, ברלין היא עיר של ניגודים. זה פרוגרסיבי ומסורתי כאחד, גס ושיקי. ברלין הייתה יעד פופולרי למטיילים מאז התקופה הרומנטית במאה ה-18. בשנים האחרונות היא הפכה ליעד אופנתי גם למילניום. ברלין היא ביתם של מוזיאונים, גלריות ותיאטראות רבים ברמה עולמית. פסטיבל האמנות השנתי של העיר, Berlinale, הוא אחד מאירועי התרבות היוקרתיים באירופה. אם אתם מחפשים בירה אירופאית מרגשת עם סצנת חיי לילה משגשגת אז ברלין צריכה להיות הבחירה הראשונה שלכם!

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

תכנון חופשה עם ילדים 

חופשה  הילדים בישראל יוצאים לחופשות לרגל החגים וגם בחופש הגדול ולכן ההורים מחפשים כל הזמן אטרקציות ייחודיות כדי להעניק להם ימים מגוונים ומעניינים. אחת הבעיות

למה חשוב ללמד ילדים שחיה מגיל צעיר?

ילדים אוהבים פעילות גופנית, הם אוהבים לפרוק אנרגיה, לרוץ ולהשתולל. אחד החוגים המומלצים ביותר הוא דווקא שחיה זאת משום שהשחיה מאפשרת להם לעבוד באופן סימולטני

איפה לבלות עם הילדים בשבת?

יום שבת הוא היום האידיאלי שבו תוכלו לצאת יחד עם כל בני המשפחה לבילוי משותף. עם זאת חובה לתכנן את הבילוי לפרטי פרטים כדי שכולם