קרייזי קליפ עמדת צילום לאירועים וצילום וידאו קליפ לבת מצווה

תוכן עניינים

חשבתם לעצמכם מה תוכלו לעשות באירוע שלכם שונה מאירועים אחרים? חובה עליכם לחשוב בצורה יצירתית, אחרת תמצאו את עצמכם חוזרים לאותה נקודה. חברת קרייזי קליפ מציעה מגוון רחב של אטרקציות וגימיקים לאירועים מכל הסוגים. הצוות המנוסה של החברה ידאג לחשוב על אטרקציה מיוחדת או גימיק ייחודי שיקפיצו את האירוע בכמה רמות. מה שחשבתם עליו בתחילת הדרך יהפוך להיות לא רלוונטי, תביאו המון חידושים ודברים מעניינים. שתי בחירות פופולריות שיכולות להיות רלוונטיות גם לכם הן השכרת עמדת צילום לאירועים וצילום וידאו קליפ לבת מצווה. במאמר הבא נדבר על כל אפשרות כדי שתוכלו להכיר אותה לעומק. כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לבחור את הפעילות או הגימיק המתאימים לכם.

 

עמדת צילום לאירועים

הכי חשוב להשאיר לאורחים מזכרת מהאירוע, אחרת עוד כמה שבועות הם יישכחו ממנו לגמרי. גם אם האירוע יהיה מיוחד ומרשים, האירועים האחרים עשויים לגבור עליו. לכן עמדת צילום לאירועים תהיה פתרון יצירתי שמעניק בדיוק את התמורה הזו. הצבת עמדת צילום בתוך האולם תגרום לכל הדברים סביבה להיראות טוב בהרבה. העמדה עצמה מעוצבת, לא מדובר על עמדה משעממת או בנאלית, היא תתאים לאופי האירוע.

מה קורה מיד עם הצבת העמדה בתוך האולם? האורחים יכולים לבוא בזה אחר זה על מנת להצטלם בלחיצת כפתור. העמדה תאפשר לכל אחד מהם לבחור את הרקע המתאים עבורו. לעמדת הצילום יש לא פחות מ-50 רקעים שונים, כל אורח יכול לבחור את הרקע המושלם בשבילו. התוכנה כולה בעברית, כך שהאורחים לא אמורים ללכת לאיבוד בעת התפעול שלה. לעמדת הצילום יהיה מיתוג של האירוע שלכם, לא יהיה ספק עבור מי היא מיועדת.

 

צילום וידיאו קליפ לבת מצווה

עוד דרך לגרום לאורחים לזכור את האירוע תהיה על ידי צילום קליפ. הקליפ הוא גם מזכרת מעולה בשבילכם, ניתן תמיד להפעיל אותו כדי להיזכר באירוע עצמו. קליפ בת מצווה או קליפ לכל אירוע אחר יהיה בנוי על תסריט ייחודי, כזה שנכתב עבור האירוע עצמו. כל הקליפים יהיו שונים האחד מהשני, לא תראו לעולם שני קליפים זהים לגמרי. כל אחד מהמשתתפים בקליפ (בני משפחה וחברים) יביאו איתו את הייחודיות שלו.

איך תוכלו להפוך את הקליפ למיוחד באירוע עצמו? את הקליפ ניתן להקרין בשלב כזה או אחר באירוע עצמו. יש כאלה שמקרינים את הקליפ כאשר האורחים יושבים סביב השולחנות, אחרים עושים זאת בשלב אחר. הכי חשוב שכל מי שיגיע לאירוע יצפה בקליפ וייהנה ממנו בדיוק כפי שאתם נהניתם ממנו. חשוב לציין כי לכל אורך הדרך בונים את הקליפ ומתכננים אותו יחד עם חתן או כלת השמחה. המטרה היא שהם יאהבו בסופה של הדרך את מה שהם רואים בקליפ עצמו.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

פעילויות ואטרקציות חינוכיות לילדים ובני נוער

בקצב החיים המהיר של היום בו הלמידה איננה יודעת גבולות, פעילויות חינוכיות לילדים ובני נוער הפכו לחוויות הכרחיות שאינן צריכות להיעשות רק במסגרת בית הספר. פעילויות ייחודיות אלו מציעות הזדמנויות נהדרות וחשובות לילדים כדי לחקור, לגלות ולהתחבר לעולם הסובב אותם בדרכים משמעותיות.

הצגות ילדים
5 רעיונות מעולים לפעילויות עם הילדים

 לבלות זמן איכות עם הילדים זה אחד הדברים החשובים והמהנים ביותר עבור הורים. אם אתם מחפשים רעיונות מקוריים ומלהיבים לפעילויות משותפות, הנה 5 הצעות נהדרות: