תכנון חופשה עם ילדים 

תוכן עניינים

חופשה 

הילדים בישראל יוצאים לחופשות לרגל החגים וגם בחופש הגדול ולכן ההורים מחפשים כל הזמן אטרקציות ייחודיות כדי להעניק להם ימים מגוונים ומעניינים. אחת הבעיות העיקריות היא בכך שכמות ימי החופשה של ילדי הגנים ושל תלמידי בתי הספר הם רבים הרבה יותר מימי החופשה של ההורים ולכן נוצרות בעיות שונות בנושא הזה, כיוון שמצד אחד ההורים מאד מעוניינים לבלות עם הילדים ומצד שני הם אמורים להיות במקום העבודה שלהם בימים רבים מתוך כלל ימי החופשה.

פתרונות למצבים האלו של חופשה הם יצירת גמישות מרבית הן של ההורים והן של המשפחה המורחבת. האפשרות הנוחה ביותר היא לתכנן מראש את החופשה על ידי הכנת לוח שנה משפחתי למועדים האלו וקביעת לוח הפעילות בכל אחד מימי החופשה. יש ימים שבהם הילדים יוצאים לבילוי עם האמא כמו לדוגמה למוזיאון מסקרן. יש ימים אחרים שבהם הילדים יוצאים לטיול מרתק עם האבא כשהם נעים על קורקינטים חשמליים בשבילי האופניים שבהם מותר לרכב עליהם באופן בטיחותי. לילדים נעים מאד לגמוע בדרך זו מרחקים ארוכים והם נהנים הן מהעצמאות והן מהנוף. 

תכנון חופשה לגילאים השונים 

כיוון שבכל משפחה יש ילדים בכמה גילאים ותחומי עניין שונים, לא אחת יש צורך להתפצל וכך ביום מסוים חלק מהילדים נוסעים עם האמא למקום מסוים וילדים אחרים נוסעים עם האבא למקום אחר. ההיצע הוא עצום ובערים השונות אפשר למצוא מוזיאונים מעניינים בהרבה מאד תחומים כמו יהדות מדע ועוד. כמו כן אפשר לתאם ימי כיף בלונה פארק או במקומות אחרים שיש בהם אטרקציות לילדים כמו רכבי קארטינג, מכוניות מתנגשות, מסלולי נינג'ה ועוד. 

בילוי עם המשפחה המורחבת 

ימי החופשה הם גם הזדמנות נהדרת לבילויים עם המשפחה המורחבת, הסבים הסבתות וגם בני הדודים. על פי תחומי העניין אפשר ללכת יחד להצגות מעניינות לילדים, לנסוע לטיול ברכבת ליעד מסוים כמו לדוגמה לחיפה ולבלות שם באטרקציות המקומיות כמו נסיעה ברכבל, נסיעה בכרמלית, ביקור במוזיאון המדע, בפארק החבלים בנשר ועוד. 

חופשות מרוכזות בארץ ובחו"ל 

בכל משפחה בוחרים ימים מסוימים שבהם שני ההורים מסוגלים לקחת חופש ממקום העבודה שלהם ולכן זה הזמן המתאים ביותר לחופשות בארץ ובחו"ל. יש משפחות שנהנות לבלות כמה ימים בהרמוניה משפחתית בצימר מושלם בצפון, בקומפלקס אוהלים בדרום, או בבית מלון באילת. בכל מקום שבו הם נמצאים הם מטיילים ונהנים מהאטרקציות המקומיות כמו הליכה בנחלי הצפון, רכיבה על גמלים בדרום או ספורט אתגרי בים סוף.

ואין כמו לארוז מזוודות ולטוס יחד לחופשה משפחתית ביעדים שונים מעבר לים. בדרך כלל בני המשפחה מתכננים נסיעה בכל חופשה ליעד חדש שהם עדיין לא היו בו. לעיתים הם טסים לאחד מאיי יוון, לאחת מערי הבירה באירופה כמו פריז, ברלין, רומא, אמסטרדם והילדים יתלהבו מאד גם מהגעה ליעדים אקזוטיים כמו תאילנד במזרח והאיים הקאריביים במערב. 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

למה חשוב ללמד ילדים שחיה מגיל צעיר?

ילדים אוהבים פעילות גופנית, הם אוהבים לפרוק אנרגיה, לרוץ ולהשתולל. אחד החוגים המומלצים ביותר הוא דווקא שחיה זאת משום שהשחיה מאפשרת להם לעבוד באופן סימולטני

איפה לבלות עם הילדים בשבת?

יום שבת הוא היום האידיאלי שבו תוכלו לצאת יחד עם כל בני המשפחה לבילוי משותף. עם זאת חובה לתכנן את הבילוי לפרטי פרטים כדי שכולם